ca

La Fundació puntCAT dóna a conèixer el domini .cat com a eina de màrqueting a La Catosfera

17 de gener de 2014
Cartell Catosfera

El proper dimarts 21 de gener, a les vuit del vespre, es durà a terme l’última sessió del cicle de xerrades ‘Jornades de la Catosfera’, que se celebra anualment a Granollers, i que està organitzat per La Catosfera i per Òmnium Cultural.

La sessió, que es titula ‘Apropa’t al teu mer.cat! El domini .cat com a eina de màrqueting’, anirà a càrrec del director de la Fundació puntCAT, Santi Ribera, del director d’operacions de Bon Preu i enginyer agrònom, Joan Sabartés, i del cap de continguts digitals i periodista d’El Periódico de Catalunya, Saül Gordillo.

Els ponents, que combinen experiència empresarial i en l’entorn digital, tractaran la importància estratègica de disposar d’un domini .cat, de referència tant pel sentiment identitari que desperta a Catalunya, com per ser mundialment reconegut i tecnològicament innovador. Així mateix, es tracta d’un domini que funciona com a porta d’entrada de les multinacionals al mercat catalanoparlant.
L’entrada a la sessió, que se celebra a la Casa de Cultura de Sant Francesc a Granollers, és gratuïta però les places són limitades i cal inscripció prèvia al web de La Catosfera.

Notícies relacionades